درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ملینا تنها و آدرس 236bmo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 21810
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



مریم تنها
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 17:34 ::  نويسنده : مریم       

اگه عاشق هستی نظر بدهید .منتظر هستم.

I LOVE YOU

 



نظرات شما عزیزان:

ارش
ساعت22:10---20 ارديبهشت 1391
میدونید تنهایی عاشق منه،منم عاشق فرار از تنهایی که هیچ وقت این موقعیت پیدا نمیشه!!

...
ساعت15:52---23 فروردين 1391
من بدون عشقم ... بیشتر نیستم بای

...
ساعت15:47---23 فروردين 1391
سلام مریم جان منم عاشق یه مریم نامی هستم که حتی دوسم ندارهپاسخ:اسم شما جیه ؟
چرا دوست نداره حتما یک کاری کردی که دوست نداره؟
تو بهش شماره دادی یا ازش خواستی اون بهت شماره بده؟

منم یکی بود خواص بهش شماره بدم ولی ندادم واقعا دوستش دارم.


mahan
ساعت17:58---30 بهمن 1390
سلام مريم خانم. . .
به منم سر بزن . . .
وبت عالي و جذاب. . .
مرسي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: